Jeśli chce się wysłać jakieś mniejsze lub większe podarunki świąteczne czy to pracownikom, czy to swoim stałym klientom bądź partnerom biznesowym, należy o nich pomyśleć zawczasu, czyli przynajmniej na kilka tygodni przed nadejściem Bożego Narodzenia. Kosze podarunkowe można zarezerwować z pewnym wyprzedzeniem, by potem nie musieć już o nich myśleć. Tylko w jaki sposób je skonstruować, żeby uzyskać pewność, że obdarowana nimi osoba na pewno ucieszy się na widok jednego z nich oraz zadowoli się zawartością pudełka?
Jak spersonalizować kosz?
Prezent zawsze musi być dostosowany do osoby, którą chce się nim obdarować. Dyrektorowi poważnej dużej korporacji raczej nie wypada wręczyć kosza wypełnionego kolorowymi lizakami oraz strzelającymi żelkami, podczas kiedy taki podarunek byłby czymś wprost idealnym dla małych dzieci. Należałoby więc naszkicować sobie ogólny portret osoby, której chce się coś sprezentować. Istnieją także pewne uniwersalne zestawy, które praktycznie zawsze dobrze się sprawdzą. Jeśli nie ma się pomysłu na spersonalizowany podarunek, zawsze można sięgnąć po komplet eleganckich czekoladek, kawy oraz dobrej herbaty.
Zestawy upominkowe dla osób dorosłych, zwłaszcza tych zajmujących jakieś wyższe i ważniejsze stanowiska, jak najbardziej mogą natomiast zostać uzupełnione alkoholem. Oczywiście wysokoprocentowe trunki nie powinny być jedynymi elementami ich zawartości, lecz mogą one stanowić świetne dopełnienie eleganckich pralin lub klasycznej czekoladowej bombonierki. Oryginalniejsze dodatki do także różnego rodzaju konfitury, dżemy, miody ze sprawdzonych pasiek bądź nawet regionalne sery oraz wędliny. Tak wystawne paczki potrafią zrobić wrażenie dosłownie na każdym, kto tylko je otrzyma.
Każdy szczegół ma znaczenie
Zawartość jest oczywiście najważniejsza, jednakowoż paczki świąteczne powinny przy okazji dobrze się prezentować, żeby od samego początku, gdy tylko otrzyma się je do rąk, cieszyły one oczy. Nawet zestaw złożony z samych ekskluzywnych i wyjątkowych słodyczy raczej nikogo nie ucieszy, jeśli zostanie umieszczony w zwykłej reklamówce bądź wsadzony do prostego szarego kartonu.
Dodaj komentarz