Alkohol może być nie tylko doskonałym sposobem na spędzenie miłego wieczoru. W wielu przypadkach może być formę upominku na rzecz partnera biznesowego. Prezenty z alkoholem należy jednak wybierać uważnie, aby nie urazić obdarowywanego. Przede wszystkim ważne są indywidualne gusta, jak również rodzaj alkoholu. Istotną rolę odgrywa takie okazja, na jaki przygotowujemy alkohol dla firmy. Powinien być to alkohol wysokiej jakości, najlepiej w wyjątkowym, nietypowym opakowaniu. Przykładem jest whisky lub wino w butelce o nietypowym kształcie i dłuższym czasie leżakowania.
Alkohole B2B
Czyli używane do kontaktów biznesowych, muszą być także dostosowane do rodzaju firmy i stanowiska osoby obdarowywanej. Wyjątkowy smak trunku można podkreślić, kupując zestaw zawierający butelkę z whisky, okolicznościowe szklanki i wysokiej jakości pierniki w czekoladzie. Wiele zestawów prezentowych zawiera drewniane skrzynki, które z pewnością sprawią radość niejednej osobie. Taki sposób nawiązywania kontaktów bądź utrzymywania relacji biznesowych jest uznany na całym świecie.
Prezenty z alkoholem nie muszą pochodzić z produkcji masowej. U wielu dostawców można zamówić spersonalizowane opakowania firmowe. Do dyspozycji jest szeroki wybór wzornictwa, które powinno być dopasowane do smaku i wizerunku naszej firmy. Możliwe jest zastosowanie, na przykład, indywidualnego grawera w formie logo bądź kształtu związanego ze specyfiką działalności firmy. Spersonalizowany nadruk może być wykonany także na czekoladzie. Niektóre firmy pozwalają zamówić nawet indywidualny kształt czekoladek.
A co z piwem?
Oddzielną kategorią prezentów z alkoholem jest piwo. Jest to trunek uznany za mniej wykwintny i niepasujący do każdej okazji. Jeżeli jednak będzie to mniej formalne spotkanie lub wiemy, że nasz kontrahent jest wielbicielem piwa, można zastosować niebanalne opakowanie lub dołączyć indywidualnie grawerowany kufel do piwa. Z pewnością wiele osób ucieszy się z takiego prezentu, który połączy wyjątkowy smak z użytecznością dodatków. Selekcjonując alkohole B2B, w każdym przypadku, należy na pierwszym miejscu stawiać jakość i gust odbiorcy. Nasz prezent ma pozytywnie zaprezentować firmę oraz zachęcić kontrahenta do dalszej współpracy.
Dodaj komentarz